Mateřská škola Řevnice se zapojila do projektů:
MŠMT díky národnímu plánu obnovy využilo finanční prostředky na digitalizaci škol a školek a v loňském kalendářním roce jim poskytlo finance na digitální učební pomůcky a pořízení mobilních digitálních zařízení. Cílem tohoto projektu je podpořit digitální kompetence pedagogů a všechny žáky vybavit do života základními digitálními kompetencemi.
==============================================================
Mateřská škola Řevnice se po předchozích třech kolech čerpání z fondů EU, které probíhalo v letech 2017 – 2023, opět zapojila do projektu Šablony IV, spolufinancovaného Evropskou unií : „Šablony OP JAK – Zkvalitnění vzdělávání na MŠ Řevnice“
Cílem projektu je posílit kvalitní a dostupné vzdělávání.
1.I/1 Školní asistent MŠ- personální podpora, cílem je zvýšit kvalitu předškolního vzdělávání, včetně usnadnění přechodu dětí do ZŠ. Poskytnout dočasnou personální podporu a zajistit větší podporu zejména u dětí ohrožených školním neúspěchem.
1.I/4 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ
==============================================================
- Celé Česko čte dětem
Všechny rodiče i prarodiče srdečně přivítáme do školky a poprosíme, aby dětem přečetli z oblíbené knihy z dětství, nebo z knihy, kterou čteme ve školce na pokračování. Přijít můžete kdykoli, nejlépe před spaním, po domluvě s paní učitelkou na třídě.
Informace k projektu:
http://celeceskoctedetem.cz/jak-se-zapojit/zapojeni-instituci/skolka?sent=1#institution-form
nebo v mateřské škole na nástěnce.
==============================================================
- „Svět nekončí za vrátky – cvičíme se zvířátky „
Projekt je realizován Českou obcí sokolskou.
Děti budou plnit jednotlivá cvičení ve sportovní hale, ve třídách a v přírodě.
Obsah projektu – je široká šála činností, do kterých jsou v mateřské škole děti zapojeny. Nácvik jednotlivých pohybových úkolů zařazených do cvičebních jednotek a jejich následné plnění. Skládají se jak z procvičování a zdokonalování přirozených pohybových dovedností – chůze, běh, skoky, házení, chytání – tak ze základů cvičení na nářadí, či náčiní.
Cílem je zapojení co nejvíce dětí do pohybových a rozumových aktivit a plnění úkolů je příležitost brát pohyb jako samozřejmou součást života.
http://sokol.eu/obsah/5462/projekt-pro-predskolni-deti
==============================================================
- Podpořte naši „Pohádkovou zahradu“
Milí rodiče, rádi bychom pro děti vytvořili příznivější podmínky pro hraní a objevování světa v rámci naší školkové zahrady. Za tímto účelem jsme oslovili místní projekční atelier Living in green, který má s návrhy prostor pro děti zkušenosti a dokáže se přizpůsobit našim požadavkům. Chtěli bychom pro děti společně vytvořit zahradu s přírodními herními prvky, které doplní stávající vybavení zahrady. Děti tak budou mít nové příležitosti pro objevování tajů přírody a bližší seznamování se světem.
Rádi bychom i vás do nové koncepce zahrady zapojili a to formou vašich návrhů, nápadů a postřehů, které můžete sdělit paním učitelkám kdykoli do konce měsíce dubna. Jelikož bude zahrada vznikat částečně svépomocí, budeme rádi, když přiložíte ruku k dílu, či se s námi podělíte o přebytečný materiál, který bychom mohli na zahradě využít.
Děti se zapojily již na podzim, kdy s nadací „Proměny“, tvořily jednotlivé projekty a dávaly návrhy na změny v zahradě. Z akce vznikla fotodokumentace, a jednotlivé návrhy co se dětem líbí a co méně, k tomuto materiálu budeme přihlížet v jednotlivých krocích, při tvorbě studie zahrady a pomůže nám vytvořit pohádkovou zahradu hlavně podle přání dětí.
Děti by si přály mít na zahradě – Plochu, kde by si mohly hrát s vodou. Vodotrysk.
Prostor pro konstruktivní hry s přírodninami. Ovocné stromy. Venkovní divadlo.
Jahodové záhonky – i bylinkové. Více krmítek pro ptáčky.
S prací atelieru Living in green se můžete osobně setkat v areálu MŠ v Jílovém u Prahy, v areálu MŠ Na Balkáně na Praze 3, na dětském hřišti v Psárech nebo v Havlíčkových sadech v Řevnicích
==============================================================
- JA Moje první peníze:
Vzdělávací program JA Moje první peníze pomáhá dětem v předškolním věku prostřednictvím aktivit a her porozumět roli peněz ve společnosti.
Děti díky němu získají poznatky a dovednosti potřebné pro moudré nakládání s penězi.
Program se skládá z pěti třicetiminutových bloků, vedených učitelem nebo dobrovolníkem z řad rodičů.
Sada výukových materiálů vzdělávacího programu JA Moje první peníze obsahuje podrobnou metodickou příručku pro vedení kurzu a atraktivní pracovní materiály pro děti.
Vzdělávací program JA Moje první peníze byl připraven v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, který vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla, podle nichž školy v ČR pracují.
==============================================================